Portfolio Grid 1 Column

Caption placed here
 

AKMER SİLGİ

Reklamverenin İhtiyacı: Kullanımı gün geçtikçe azalan silgilerimizin pazar payının artırılması. Reklam Stratejimiz: Okul çağındaki çocuk ve gençleri ikna edelim ki, Akmer doğru silgidir, çünkü iyi bir kalemin en yakın dostu Akmer’dir.   Müşteri...
Read More
 

KUMEYRA

Reklamverenin İhtiyacı: Geleneksel kumru ürününü yeni bir yaklaşım ve menüyle sunan, İzmirli bir bayan yatırımcı tarafından açılacak olan Kumeyra kumru zincirinin lansmanı. Reklam Stratejimiz: İzmirli tüketicileri ikna edelim ki, Kumeyra kumruları bildikleri kumrulara...
Read More
 

AMİRAL NELSON KİRAZLARI

Reklamverenin İhtiyacı: Napolyon kirazının “en iyi” kiraz olduğu algısını değiştirmek ve Türkiye’nin en kaliteli, “gerçek” kirazı olan Salihli Kirazı’nı pazarlamak. Reklam Stratejimiz: Türk tüketicisini ikna edelim ki, ürettiğimiz Salihli Kirazı gerçek kirazdır, çünkü...
Read More
 

FORTUNA

Reklamverenin İhtiyacı: Milyonlarca oyuncunun aynı anda oynadığı bir MMORPG (Çok Oyunculu Rol Yapma Oyunu) olan ve oyun içinde kader/gerçek ölüm kavramlarını sunan Fortuna’nın lansmanı. Reklam Stratejimiz: MMORPG oyuncularını ikna edelim ki, Fortuna bugüne...
Read More
 

FRESK

Reklamverenin İhtiyacı: Suyla karıştırıldığında votka olan toz ürünümüzün pazarlanması. Reklam Stratejimiz: İçki tüketenleri ikna edelim ki, toz votka en pratik içkidir, çünkü toz votka her zaman, her yerde (sorumlu biçimde) kolayca tüketilebilir. Çalışma...
Read More
 

WIGOROUS

Reklamverenin İhtiyacı: Adem Peruk markasının yeniden konumlandırılması ve güncel pazarlama stratejisinin oluşturulması. Reklam Stratejimiz: Türk tüketicisini ikna edelim ki, Wigorous Perukları yalnızca gereklilik (tesettür, kemoterapi, kellik) halinde kullanılacak bir protez değil bir moda...
Read More