Yarışma Esas ve Kuralları

YARIŞMA ESAS VE KURALLARI

Kurallar – 2022

  1. GençYaratıcı Festivali kapsamındaki Reklam Yarışması, genç reklamcı adaylarının ‘bir brif çerçevesinde reklam yaratma’ alıştırması yapmaları amacını taşıyor. Herhangi bir ticari hedef gütmüyor.
  2. Çalışmaları GençYaratıcı yöneticilerinin belirlediği reklamcı, tasarımcı, yönetici ve akademisyen profesyonellerden oluşan bir jüri değerlendirecek.
  3. Yarışmaya, öğrenci veya -çalışıyor olsun olmasın- yeni mezun iki kişiden oluşan yaratıcı ekipler katılacak: Reklam Yazarı, Grafik Tasarımcı. [Yeni mezun sayılmak için en fazla 3 yıl önce mezun olmak gerekir.]
  4. Yarışmada herkese aynı brif verilecek ve ekiplerin bu brif üzerinden çalışmaları istenecektir. Brif, 26 Mayıs 17.00’de GençYaratıcı YouTube kanalında canlı yayınlanacaktır. Brife ilişkin açıklamaları ve soruların cevaplanmasını GençYaratıcı hocaları yapacaktır.
  5. Katılan ve/veya dereceye giren çalışmalar, İzmir Ekonomi Üniversitesi ve GençYaratıcı tanıtımlarında isim belirtilerek kullanılabilir. Bunun dışındaki fikri haklar, katılan yaratıcı ekibindir.
  6. Ekiplerin çalışmalarını 27 Mayıs 2022 Cuma günü en geç 10.00’a kadar, brifte belirtilmiş adrese Wetransfer ile iletmeleri beklenmektedir. Bu saatten sonra gönderilen işler yarışma dışı sayılacaktır.
  7. Sonuçlara ilişkin benzerlik, alıntı, kopyalama vb. temelli itirazlar jüri tarafından hızlıca değerlendirilecektir. Jürinin kararı kesindir.