Irmak Altuna

Marka Direktörü / FCB ARTGROUP

Irmak Altuna

Marka Direktörü / FCB ARTGROUP

Biography

İzmir Özel Tevfik Fikret Lisesi mezunu. Lisans eğitimini 2009 senesinde İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde “Halkla İlişkiler ve Reklamcılık” ile “Medya İletişim” bölümü çift ana dalıyla tamamladı. 2009 senesinde Bahçeşehir Üniversitesi “Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi” master programına katıldı. 2009 – 2014 seneleri arasında Grey İstanbul, Rafineri ve Happy People Project ajanslarında “Müşteri Yöneticisi” ve “Müşteri Süpervizörü” görevlerinde bulundu. 2014 – 2019 seneleri arasında Manajans ve THE Ajans’ta “Müşteri Süpervizörü” ve “Müşteri İlişkileri Direktörü” görevlerinde bulundu. Şu an aktif olarak 1 senedir FCB Artgroup’ta Marka Direktörü olarak görev yapmakta.

Kariyeri boyunca sorumlu olduğu markalar; HSBC, HSBC Advantage, Ülker Kurumsal, Ülker Yağ Grubu, Koç Allianz, Akbank, Yapı Kredi, Pegasus Havayolları, Anadolu Grubu / Efes Pilsen, Rareblossom Organic Cosmetics, Tchibo, Koroplast, Lassa, Doğuş Grubu / TLC, e-bebek, Dünyagöz, TAV – BTA, bernardo, Renault, Tekfen Holding (Kurumsal, İnşaat, Tarım), TRT, Matraş, Isuzu, İGA, Nivea, iddaa, Çalık Holding, Akzirve İnşaat, Chakra, Birleşik Ödeme, Altınkılıç.

Üniversite dönemimde 2 yıl boyunca muhabirlik yapan Irmak, aynı zamanda Fransızca öğrenim ve eğitim diplomaları olan DELF ve DALF diplomalarına sahip. Bu şekilde üniversite dönemimden bu yana aralıklarla Fransızca özel dersler vermekte.