Category

pafta/16-17

 

WEST AEGEAN

Reklamverenin İhtiyacı: Ege temalı West Aegean Café’nin bilinirliğini artırmak. Reklam Stratejimiz: İEÜ ve çevresindeki hedef kitleyi ikna edelim ki, öğle yemeklerini West Aegean’da yesinler. Çünkü...
Read More
 

CAREACROSS

Reklamverenin İhtiyacı: CareAcross markasının ve web sitesinin yerelleştirilmesi. Reklam Stratejimiz: Kanser hastalarına ve yakınlarına CareAcross’un gerçek doktor ve hastalar arasında en yararlı iletişim platformu olduğunu...
Read More
 

İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

Reklamverenin İhtiyacı: İzmir Ekonomi Üniversitesi Mezun Bilgi Sistemi’ni duyurmak. Reklam Stratejimiz: İzmirli firmaları ve İEÜ mezunlarını ikna edelim ki, Mezun Bilgi Sistemi’ne katılsınlar. Çünkü Mezun...
Read More
 

RADYO KARAVAN

Reklamverenin İhtiyacı: Radyo Karavan’ı Y Kuşağı’na tanıtmak ve dinleyici kazanmak. Reklam Stratejimiz: Y Kuşağı’nı ikna edelim ki, Radyo Karavan dinlesinler. Çünkü Radyo Karavan onların dilinden...
Read More
 

SONSUZMERAK

Reklamverenin İhtiyacı: Sonsuzmerak.com sitesi için logo ve tanıtım kampanyası hazırlamak. Reklam Stratejimiz: Cevabını bilmediği bir sorusu olan Türk hedef kitleyi ikna edelim ki, Sonsuzmerak kullansınlar....
Read More
 

EÇEV

Reklamverenin İhtiyacı: Arkas Trio desteği ile EÇEV yararına düzenlenen konserin tanıtım materyallerinin tasarlanması ve üretilmesi. Müşteri Temsilcisi: Zeynep Bilgiç Reklam Yazarı: Samet Daş, Zafer Kul...
Read More
 

F5

Reklamverenin İhtiyacı: Gazoz ürünü için isim çalışması, logo tasarımı, ambalaj tasarımı ve Türkiye lansman kampanyasının tasarlanması. Reklam Stratejimiz: 15-19 yaş arası Z kuşağı gençlerini ikna...
Read More