Category

pafta/16-17

 

URLA ENGİNAR FESTİVALİ

Reklamverenin İhtiyacı: Urla Enginar Festivali sırasında düzenlenen ve artık gelenekselleşen ‘uzun masa’ yemeğini ve yemeğin gelirlerinin Koruncuk Vakfı tarafından ihtiyacı olan çocuklar için kullanacağını duyurmak....
Read More
 

BİSİM

Reklamverenin İhtiyacı: İzmir’de bisiklet kültürünün gelişmesinde öncü olmak ve bu kültürü yaymak. Reklam Stratejimiz: Hedef kitleyi ikna edelim ki, bisiklet kullanımı İzmir’de yaşamanın bir parçasıdır....
Read More
 

GENÇYARATICI

Sosyal Medya Stratejimiz: Takipçilerimizi ve gelecek dönem öğrencilerini GençYaratıcı hakkında bilgilendirmek ve düzenli iletişim kurmak. Sosyal Medya Ekibi: Özde Okka, Neslinur Eyolcu  
 

ALAÇATI TURİZM DERNEĞİ

Reklamverenin İhtiyacı: Alaçatı Turizm Derneği’nin yeni logosunun tasarımını yapmak ve ilan çalışması hazırlamak. Müşteri Temsilcisi: Zeynep Bilgiç Reklam Yazarı: Banu Yaşa Sosyal Medya: Özde Okka...
Read More
 

BALÇOVA TELEFERİK

Reklamverenin İhtiyacı: İzmir’in bir değeri olan Teleferik’in bir aktivite merkezi olarak İzmir halkına hatırlatılması ve mevcut kurallara uyumun arttırılması. Reklam Stratejimiz: Farklı bir aktivite arayan...
Read More
 

SOCIREST

Reklamverenin İhtiyacı: SociRest uygulamasını hedef kitleye tanıtmak ve bilinirliğini artırmak. Reklam Stratejimiz: Beyaz yakalıları ve öğrencileri ikna edelim ki, yemek sipariş ederken SociRest’i kullansınlar. Çünkü...
Read More
 

SURVIVOR MOBİL OYUN

Reklamverenin İhtiyacı: Yeni çıkacak Survivor oyununun tanıtılması ve iletişim kampanyasının yapılması. Reklam Stratejimiz: Hedef kitleyi ikna edelim ki, oyunumuzu oynayarak Survivor heyecanını koltuklarından kalkmadan yaşayabilirler....
Read More
 

SAĞLIKLI KAMPÜS

Reklamverenin İhtiyacı: Kampüs içinde başlayacak Sağlıklı Kampüs hareketini ve etkinliklerini duyurmak. Reklam Stratejimiz: İEÜ öğrencilerini ikna edelim ki, Sağlıklı Kampüs hareketine katılsınlar. Çünkü bu hareket...
Read More
 

NEROSSIMO

Reklamverenin İhtiyacı: Kişiye özel olarak üretilen siyah kaşmir atkının pazarlaması ve tanıtım ihtiyacı. Reklam Stratejimiz: Hedef kitleyi ikna edelim ki, bu atkıyı kullansınlar. Çünkü bu...
Read More
 

THE RABBIT

Reklamverenin İhtiyacı: Yeni açılacak tavşan eti restoranını önce Güney Afrika’ya sonra dünyaya duyurmak. Reklam Stratejimiz: Bölgede yaşayan orta sınıf aileleri ikna edelim ki, restoranımızda yemek...
Read More