
DEĞİŞİK Bİ’ ŞEY
Reklamverenin İhtiyacı: Gerçek meyvelerle üretilen doğal, sağlıklı meyveli yoğurt içeceğinin pazarlanması. Reklam Stratejimiz: Farklı serinletici içecek arayan tüketicileri ikna edelim ki, meyveli yoğurt içecekleri aradıkları... Read More

İZMİR FİLATELİ DERNEĞİ
Reklamverenin Ihtiyacı: Pul koleksiyonculuğunun genç nesillere tanıtılması için pazarlama iletişimi çalışmaları. Reklam Stratejimiz: Pulları tanımayan ve pul koleksiyonculuğu yapmayanları ikna edelim ki, pullar hayatın arşividir,... Read More

INNOVATION CIRCLES
Reklamverenin İhtiyacı: Tek parmakla kullanabilen, hızlıve doğru yazma oranını artıran dairesel iPhone klavye uygulaması Thumboard’ın dijital lansmanı. Reklam Stratejimiz: iPhone kullanıcılarını ikna edelim ki, Thumboard... Read More

AKMER SİLGİ
Reklamverenin İhtiyacı: Kullanımı gün geçtikçe azalan silgilerimizin pazar payının artırılması. Reklam Stratejimiz: Okul çağındaki çocuk ve gençleri ikna edelim ki, Akmer doğru silgidir, çünkü iyi... Read More

AMİRAL NELSON KİRAZLARI
Reklamverenin İhtiyacı: Napolyon kirazının “en iyi” kiraz olduğu algısını değiştirmek ve Türkiye’nin en kaliteli, “gerçek” kirazı olan Salihli Kirazı’nı pazarlamak. Reklam Stratejimiz: Türk tüketicisini ikna... Read More