Uğur Özmen

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Danışmanı

Uğur Özmen

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Dijital Dönüşüm Danışmanı

Biography

1981 yılında ODTÜ – İşletmecilik Bölümünden mezun olduktan sonra, Price Waterhouse Consultancy’de iş hayatına başladı. Hepsi hizmet sektöründe yer alan danışmanlık, deniz acenteliği, eğitim, leasing, bireysel bankacılık branşlarında 30 yıla yakın çalıştı.

Halen CRM, sadakat yönetimi, sosyal CRM ve Dijital Dönüşüm konusunda danışmanlık yapıyor.

Ayrıca, Bilgi Üniversitesi’nde e-MBA ve MBA öğrencilerine CRM konusunda eğitim veriyor.

2008’den beri birçok pazarlama blogger’ı tarafından “Mutlaka okunması gereken 10 Türk pazarlama yazarı” arasında gösteriliyor.