SALİM KADIBEŞEGİL

Kurucu / RepMan – İtibar Araştırmaları Merkezi

SALİM KADIBEŞEGİL

Kurucu / RepMan – İtibar Araştırmaları Merkezi

Biography

Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi kavramının ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Kadıbeşegil düzenli olarak aylık Brandmap ve Türkiye Etik ve İtibar Derneği’nin dönemsel yayını IN dergisine makaleler yazmaktadır.

Salim Kadıbeşegil ICCO (Uluslararası İletişim Danışmanlığı Şirketleri Birliği) Türkiye oluşumu İDA tarafından mesleğe olan katkıları nedeniyle Mart 2017’de Şeref Kürsüsü ile onurlandırılmıştır. Çalışmaları ve kitaplarına yerli ve yabancı 100’den fazla bilimsel çalışmada atıfta bulunulmuştur.

Salim Kadıbeşegil’in iletişim alanındaki 43 yıllık birikimi içinde yayımlanmış on kitabı bulunuyor:

Kadıbeşegil, “Kurumsal İtibar Yönetimi, Kriz iletişimi yönetimi, Stratejik İletişim Planlaması, Kurumsal Sosyal Sorumluluk” konularında workshop ve seminerler vermekte, profesyonel konuşmalar yapmakta. 2014 yılına kadar Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde Global Kurumsal İletişim ve Liderlik Yönetimi  dersleri verdi. Kadıbeşegil, INBREC, Uluslararası Marka ve İtibar Topluğu Danışma Kurulu üyesi ve RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucusu ve Danışma Kurulu Üyesidir